Filtype: JPG, PNG eller GIF

Format (Klik for skabelon)
Desktop: 2560×1140
Mobil:        736×736

Vægt
Max 500 kb for desktop og maks 200 kb for mobil

Bemærk:

  • Øverste og nederste 15% er som udgangspunkt ikke synlige
  • Hovedbudskabet bør altid centreres
  • Budskabet ses ikke i ét billede men ved scroll

Testlinks
Jyllands-Posten desktop
Jyllands-Posten mobil
Finans desktop
Finans mobil
Lokalavisen desktop
Lokalavisen mobil
(Mobil links skal ses på en mobil)

Vi understøtter også Adnami. Kunden kan levere færdige kreativer fra Adnami til afvikling (JP afholder ikke omkostning).

Filtype: MP4

Format
Desktop:    1920×1080 (16/9)
Mobil:         1080×1920 (9/16)

Vægt
Anbefalet max 1 mb (op til 3,5 mb kan afvikle)

Bemærk:

  • Øverste og nederste 15% er som udgangspunkt ikke synlige
  • Hovedbudskabet bør altid centreres
  • Budskabet ses ikke i ét billede men ved scroll
  • Video må maksimalt vare 30 sekunder, vi anbefaler max 15 sekunder.

Vi understøtter også Adnami. Kunden kan levere færdige kreativer fra Adnami til afvikling (JP afholder ikke omkostning).

Filtype: HTML5 (zip)

Format
Desktop:    2560×1440 (16/9)
Mobil:         1080×1920 (9/16)

Vægt
Anbefalet max 500 kb (op til 3,5 mb kan afvikle)

Bemærk:

  • Øverste og nederste 20% er som udgangspunkt ikke synlige
  • Hovedbudskabet bør altid centreres
  • Budskabet ses ikke i ét billede men ved scroll
  • Det er ikke muligt at have flere clicktags i ét kreativ
  • Der kan ikke benyttes ”third party tags”, kun HTML zip filer produceret til Google Ad Manager
  • Kreativerne skal overholde de angivne pixels, ellers kan det se forkert ud på nogle devices

Vi understøtter også Adnami. Kunden kan levere færdige kreativer fra Adnami til afvikling, herunder også hvis anden funktionalitet end ovenstående ønskes (JP afholder ikke omkostning).