Hvad er Relevance?

Målgruppe – 1. parts-data

Ingen 3. parts-cookies. Alle brugere med samtykke kan nås, også i Safari og Firefox.

Kontekstuelt

Målretning mod indhold i stedet for brugere – ingen persondata, intet behov for samtykke

Brand safety

Specifikt tilpassede segmenter til annoncører–fra brand safety til  brand suitability. Desuden Standard Brand Safety segmenter

»Klik på den første række af ikoner for at se tilgængelige segmenter«

Hvordan virker Relevance?

Aktivering

Leveres om målgrupper og kontekst – både programmatisk via deals og direkte. Integreret med Adform Flow

Download Buyer Guide

AI & machine-learning

Real-time kategorisering af artikler med avancerede algoritmer

Stort datagrundlag

Historiske og real-tids-data giver et mere præcist billede af brugerne

Brugerprivacy

Privacy-by-design – kun profilering og målretning mod brugere, der har givet samtykke

Hvorfor Relevance?

Tech –begrænsninger

Apple og andre slår 3. parts-cookien ihjel og gør det umuligt at nå 50 %+ af brugerne

Lovgivningskrav

Cookiekrav og GDPR begrænser mulighed for tracking af brugere og giver brugerne flere valg

Markedsuro

Chrome stopper med at understøtte 3. parts-cookies i 2024 – hvad gør Google?

Respekt for brugere

Brugere har altid kunnet fravælge annoncering – respektér deres valg