Hvad er Relevance?
Målgruppe – 1. parts-data
Ingen 3. parts-cookies. Alle brugere med samtykke kan nås, også i Safari og Firefox.
Kontekstuelt
Målretning mod indhold i stedet for brugere – ingen persondata, intet behov for samtykke
Brand safety
Specifikt tilpassede segmenter til annoncører–fra brand safety til brand suitability. Desuden Standard Brand Safety segmenter
»Klik på den første række af ikoner for at se tilgængelige segmenter«
Hvordan virker Relevance?
Aktivering
Leveres om målgrupper og kontekst – både programmatisk via deals og direkte. Integreret med Adform Flow
AI & machine-learning
Real-time kategorisering af artikler med avancerede algoritmer
Stort datagrundlag
Historiske og real-tids-data giver et mere præcist billede af brugerne
Brugerprivacy
Privacy-by-design – kun profilering og målretning mod brugere, der har givet samtykke
Hvorfor Relevance?
Tech –begrænsninger
Apple og andre slår 3. parts-cookien ihjel og gør det umuligt at nå 50 %+ af brugerne
Lovgivningskrav
Cookiekrav og GDPR begrænser mulighed for tracking af brugere og giver brugerne flere valg
Markedsuro
Chrome stopper med at understøtte 3. parts-cookies i 2024 – hvad gør Google?
Respekt for brugere
Brugere har altid kunnet fravælge annoncering – respektér deres valg