Billeder
– Filtype: JPG
– 1200×627 pix
– Maks 200 KB pr. stk.
Headline
– Maks. 50 tegn
– Maks-længde pr. ord: 16 tegn
Vi anbefaler at headline er præsenterer budskabet klart, præcist og tydeligt, gerne med en CTA
Bodytekst
– Maks. 150 tegn
– Maks-længde pr. ord: 16 tegn
Øvrige
– Artikel-URL / Landing page
– Annoncør navn
For at opnå bedst mulig performance anbefales det at køre med 3-5 forskellige billeder/rubrikker.
Ovenstående leveres i en samlet mail til: adops@jppol.dk
Produktet kan købes IO og programmatisk, her er samme specs gældende.
Do’s
- Brug rigtige billeder frem for illustrationer, gerne billeder med personer på
- Brug billeder som matcher kampagnens budskab
- Fokuser på ét motiv fremfor mange elementer i billedet
- Der skal være en sammenhæng mellem overskriften på Bold.dk og landing pagens indhold
- Juster dit budskab til Bolds platform og tone – vær klar, kortfattet og præcis
- En overskrift mellem 30-40 tegn er ideelt
- Fokuser på en CTA der understreger den værdi, der opnås ved at interagere med indholdet
- Skab en fortælling, noget der overrasker, vækker interesse og noget, som brugerne ville forvente i en Bold-artikel
Dont’s
- Undgå tekst og logo på billederne
- Undgå stavefejl
- Undgå brug af CAPS LOCK
- Begræns brugen af meget lange ord, da disse kan kollidere med bredden af boxen på Bold.dk
- Ord som “Live” og “Breaking news” må ikke benyttes
- Fake news er ikke tilladt! Det samme gælder usande påstande og clickbait